Asiakastarinat

Päivitämme tälle sivulle asiakkaidemme kokemuksia.

Kredinor logo

Läpinäkyvyyttä ja tehokkuutta Messukeskuksen saatavien perintään

“Kaipasimme läpinäkyvyyttä sekä monipuolisuutta saatavien perintään kustannustehokkaasti. Kredinorin kanssa yhteistyö on ollut erittäin sujuvaa ja mutkatonta. Henkilöt saa nopeasti kiinni ja asiat ratkaistaan nopeasti.

Kredinor on hyvä yhteistyökumppani, joka toimii aina ratkaisukeskeisesti niin meidän kuin meidän asiakkaidemme kanssa. Heidän teknologinen kyvykkyys mahdollistaa meille tärkeiden asioiden toteutuksen. Olemme olleet Kredinorin asiantuntijoiden hyvissä käsissä heti ensimmäisestä päivästä alkaen.

Voin lämpimästi suositella Kredinorin kumppanuutta etenkin sellaisille yhtiöille, joilla on laajempi säännöllinen tarve perintäyhtiön palveluille.”

Petteri Nissinen, CFO, Suomen Messut Oyj

Messukeskuksen kokemukset Kredinorista

Kredinor Hansa Isännöinnin maksuvalvonnan tukena

“Hansa Isännöinti Oy tarjoaa laadukasta ja asiakaslähtöistä isännöintiä Helsingin kantakaupungin alueella. Halusimme lisätä maksuvalvonnan kokonaisprosessin laatua ja saada selkeämmät rutiinit etenkin erääntyneiden saatavien hoitoon. Kredinor tuntui sopivalta kumppanilta, jonka ratkaisukeskeinen toimintamalli sekä selkeä kommunikointi vakuuttivat kokeilemaan heidän palveluitaan.

Yhteistyö aloitettiin vuonna 2020, ja olemme olleet tyytyväisiä valintaan. Kredinorin osaava henkilöstö auttaa meidän sovittujen maksuvalvonnan rutiinien kanssa ja myös erilaisten erikoistarpeiden selvityksessä. Suosittelen lämpimästi Kredinorin palveluita yrityksille, jotka kaipaavat aktiivista ja osaavaa kumppania maksuvalvonnan ja perinnän tarpeisiin.”

Hanna Kiviluoto, Yrittäjä, Hansa Isännöinti Oy

Hansa-Isännöinti-Logo

Lääkärikeskus Fenixin asiakaslähtöinen ja laadukas perintäkumppani

“Halusimme löytää aktiivisen perintäkumppanin, joka panostaa asiakaspalveluun ja toimii ratkaisukeskeisesti itse kohdeasiakkaan kanssa. Emme olleet tyytyväisiä markkinoilla oleviin toimijoihin ja siksi etsimmekin aktiivisesti meidän näköistä perintäkumppania.

Kasvuyhtiönä meidän laskutusvolyymi on kasvanut alusta asti tasaisesti ja ymmärsimme, että on hyvin tärkeää löytää laadukas ja asiakaslähtöinen kumppani hoitamaan eräpäivän jälkeisiä tapahtumia.

Olemme ulkoistaneet avointen saatavien perinnän Kredinorille. Asiakaspalvelun laatu ja perinnän tulokset ovat olleet hyvällä tasolla yhteistyön alusta asti. Käymme yhdessä läpi tulevaisuuden kehitysajatuksia, jotka tukevat meidän kasvutarinaa. Yhteistyö heidän kanssaan on ketterää ja selkeää.

Ratkaisukeskeinen asiakaspalvelu perinnässä on meille erittäin tärkeää, sillä haluamme meidän hyvän asiakaspalvelukokemuksen jatkuvan myös maksuvaikeuksien ilmaantuessa.

Voin lämpimästi suositella Kredinorin palveluita yrityksille, jotka haluavat sellaisen perintäyhtiön, joka toimii luontaisena oman asiakaspalvelun jatkeena.”

Iiro Välimäki, Toimitusjohtaja, Lääkärikeskus Fenix

Lääkärikeskus Fenix

Lääkärikeskus Fenix suosittelee